Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-08-14, 23:29   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vaskehjelp - synes du det er verdt det?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

For folk som får seg til å seie: "Kan du ikkje bare holde det slik", er det ikkje verdt pengane. Folk som ikkje skjønner kva ordet 'bare' gjer i ein slik setning, har glede av vaskehjelp.

Godt sagt.

(vi har ikke "bare" i det ordet.

Badet mitt kan se flott ut det.
Det gjør det når vi har gjester (utover nærmeste familie) Da står det en stor kasse midt i senga mi, meget trolig står skittentøyet ved siden av senga. (og side vi har gjester er sikkert en del jakker fra yttergangen slengt på senga også.) Åpenbart må dette bort når jeg skal sove, så da... er ikke badet perfekt neste dag.

Kan fiiiiint bruke 5 timer på å rydde huset. Vel, da er det støvsuget og vasket også, sånn grovt sett. lite tøvtørk da. Og ja, ungene er ikke helt slik at de reelt sett bidrar i positiv retning. De hjelper jo... en stund...

Vi er antakelig av dem det er verd det for. bare må rydde hele huset først, og kvitte oss med nok ting til at jeg likevel kan sove.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.