Sv: Cameron - gutten som har levd før på Barra
Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.
(spør hun, som nettopp har bestilt seg et 42 siders horoskop...)

Jeg har et veldig åpent sinn for uforklarlige ting som reinkarnasjon osv. Med det mener jeg at jeg ikke tror bombastisk.
Jeg har selv, impulsivt, vært i Asker hos en dame som driver med reinkarnasjonsterapi. Jeg lå på sengen hennes og fortalte om to tidligere liv. Jeg gråt, jeg var glad og jeg sa så mye rare ting som jeg ikke skjønner hva det kom fra. Jeg snakket ustanselig i to timer og jeg var både sliten, men samtidig full av energi etterpå. Det var givende. Nå går jeg ikke rundt og tror at jeg har levd utenfor Tripoli på 1400-tallet eller mellom Trondheim og Östersund på 1800-tallet, men det ga meg noe, det var givende og jeg kom meg litt videre. Det føltes som om jeg fikk forklaringer på hvorfor jeg reagerte på ting på den ene eller andre måten i mitt liv der og da. Om det var for at jeg hadde levd tidligere eller ikke ,eller om jeg bare lå der og fant på ting, det spiller ikke så stor rolle. Det ga meg tanker som gjorde at jeg kom meg videre - mer glad og fornøyd.
Jeg syns også det er unødvendig å bruke ord som "sprøyt". Jeg er også enig i at man bør være kritisk, det finnes mye lureri i bransjen.
Så tilbake til programmet. Visst kan man ikke stole på et tv-program. De kan ha gjort til "baklengs" osv og bare gi oss følelsen av at det meste ble riktig i slutten. Det bør man selvsagt være kritisk mot. Men den lille gutten var helt klart veldig rørt og jeg tror neppe de har fått ham til å spille så bra. Jeg tror, uansett hvordan det har gått til, at han har "vært" i det huset før. Hvordan kan jeg ikke foklare, men det virker ganske unaturlig (om vi ikke ha blitt fullstendig lurt) at han har sett det på bilder.
Sist redigert av Pelen : 23-05-07 kl 10:55.
|