Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Anbefal meg en barnevogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-07, 12:43   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en barnevogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Om jeg hadde fått barn i september hadde jeg gått for en brukt og billig bagvogn i starten, og så kjøpt OTH til våren. Jeg synes bagen til OTH er for liten for et høst-/vinterbarn, men det er en genial sportsvogn. Det eneste aberet er at den er litt for lang sammenlagt.
(Men å få en førstegangsmor til å kjøpe brukt vogn er kanskje ikke noe å tro på? )

Det er min anbefaling også. Jeg kjøpte en Teutonia som hadde vært brukt i 3 måneder. Det var en flott vong det, men jeg var veldig klar for å prøve noe nytt når han hadde rundet året. Det er vanskelig å finne den perfekte vognen når man ikke har så stor erfaring. Derfor er det greit å ha en god anledning til å kjøpe en ny. Jeg solgte den og gjore en god affære. Den siste "ordentlige" vognen jeg hadde var en OTH og den var super!

Svingbart hjul anbefales!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:01.