Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Florida

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-14, 19:34   #1
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Florida

Jeg har søkt opp og lest meg gjennom ørten Florida-tråder, men det står så mye her og der at jeg mister oversikten. Så derfor lager jeg meg min egen tråd, slik at jeg kan samle råd og tips.

Vi skulle egentlig til California neste sommer, men nå ser det av ymse årsaker ut til at jeg må bøye meg for flertallet i egen og vennefamilie () og endre destinasjonen til Florida. Egentlig har jeg ikke lyst til å reise til Florida i det hele tatt, jeg hadde trodd vi var ferdig med parker og ikke er jeg særlig glad i sumper heller. Og så regner det vel der om sommeren?

Så da trenger jeg dere til å få meg på andre tanker.

Planen er en uke i Orlando, en uke ved stranden og en uke tur/retur Key West. Jeg tror det blir fly til Orlando og retur fra Miami, men ser ikke bort i fra at det kan bli tur/retur fra samme flyplass om dette er billigere. Tips til flyruter/billetter?

Jeg trenger tips til bosted.
Kriterier: Leilighet med eget foreldresoverom, å sove sammen med ungene er ikke aktuelt. Vi trenger et lite kjøkken og helst mulighet for å vaske klær. Basseng er et must! Gjerne to leiligheter på samme sted, da vi skal reise sammen med et vennepar. Pris pr uke må ikke overstige 10 000 kr.

Jeg trenger park-tips.
Ungene (4 totalt) er i alderen 12-16 år, og jeg vil i en Disneypark. Ellers har jeg hørt om parkpass - hvem, hva, hvor?

Billeie
Vi har kun leid bil i Europa, aldri i USA. Har noen noe å foreslå/anbefale?

Shopping
Hvor og hva?

Annet vi bør få med oss?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.