Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Florida

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-14, 20:00   #3
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme omFløyel har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Florida

Bosted: Mange norske har leilighet på Bella Piazza, her får du 3 og 4 soverom i samme leilighet. Søk på finn.no der ligger mange leiligheter, det er 30 min fra MCO, 20 min til Disney og 40 min til Universal. Ligger sørvest retning Tampa. Anbefaler å være tidlig ute. Vår er allerede ganske godt belagt 1. halvår i 2015. deler av juni/hele juli/deler av aug er vår b.la. booket). Trenger du tips om leiligheter med bra beliggenhet på området får du gi meg ett pip.

Jeg anbefaler på det varmeste Sarasota - fantastiske strender, hele veien fra Ana Maria Island - Siesta Keys. Søk på homeaway.com.

Bil: Siden dere skal kjøre helt til Key West kan sixt være uaktuelt, de har 2000 mile inkl i leien, men er billge. Ellers gode erfaringer med alamo og holiday auto, bestill og betal ALT før du drar så blir det ingen diskusjon om pris og forsikring ved ankomst.

Park: Universal og Island of adventure er best for aktuelle aldersgruppe. Sjekk parkpakker på kgstickets.com (har promocode hjemme om du trenger eller velger å bestille der). De har hatt en stor ombygging i år, Harry Potterland i begge parkene og man kan da kjøre HP tog mellom parkene. Du får også med et badeland i de billettene.

Shopping: Mall at Millenia og Florida Mall de 2 største kjøpesentrene i Orlando, Westfield og International Plaza i Brandenton og Tampa. Ellers ligger Simons malls spredd over hele Florida. Jeg holder meg laaaangt unna Outlets, det er kaos.

I juli er det stor international fotball cup i Miami, årets finale gikk mellom ManU og Liverpool, skal ikke rippe opp i hvordan det gikk i år.... Fotball er den desidert mest voksende sporten i USA.

Sist redigert av Fløyel : 13-08-14 kl 20:08.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:28.