Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-14, 10:38   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Jeg reserverer når jeg reiser med barn. Dersom jeg reiser alene er det ikke så viktig hvor jeg sitter, så da reserverer jeg ikke sete.

Vi har opplevd en gang at jeg og babyen måtte sitte et sted i flyet, mannen et sted og de to andre ungene et annet sted. Da fikk heldigvis mannen byttet med den personen som ble satt sammen med ungene. Dette var charter da, men vi hadde reservert seter på forhånd. Virket som at systemet deres hadde brutt ned eller noe, for alle reservasjonene var visst vekke og folk ble plassert hulter til bulter i flyet. Så da var det mange misfornøyde. Jeg fikk da ikke spist mat under reisen, fordi jeg ikke hadde plass til å slå ned bordet med baby på fanget. Men det er så klart forskjell på det og en liten flytur innenlands med større barn. Da får man heller vurdere hvor godt barna tåler å sitte sammen med fremmede en liten stund.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.