Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-09-14, 20:02   #11
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Reservere sete for å sikre at vesla og jeg får plass sammen?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Men jeg skjønner jo at det er kjipt å reservere sete og så bli bedt om å flytte seg. Det er ikke sånn at bare et visst antall seter kan reserveres da og at feks 60% ikke kan det og disse blir bedt om å flytte seg?

Jeg vil tro at alle som bestiller billett kan reservere seter, men det er så klart først til mølla. I tillegg vil jo endel ikke ønske å reservere, men får tildelt sete ved innsjekking. Dermed er vel dette et problem kun dersom man møter opp sent på flyplassen eller ikke reserverer.

Det er vel sjelden kabinpersonalet som ber pasasjerer om å flytte på seg, det har iallefall aldri jeg opplevd. Og jeg tviler på at kabinpersonalet har oversikt over hvem som har betalt for setereservasjoner eller ikke.

Men ja, det er jo så klart ikke noen god ide at små barn og foreldre blir splittet opp på flyet. Men spørsmålet er vel om de har datasystem som klarer å ta hensyn til dette når andre pasasjerer velger seter.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.