Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Sammenslåingen av Elixia og SATS

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-14, 10:50   #20
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sammenslåingen av Elixia og SATS

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det er konkurransetilsynet, og ikke forbrukerrådet som har innsigelser i slike prosesser.

Se det ja. . Men det er vel som det framgår av denne tråden. Det går for fort i svingene, de har hatt store feil i sammenslåingen av data. Medlemsskap, betingelser og priser har endret seg fra den ene til den andre uka.

Jeg trodde jeg i det minste skulle få tilgang til et senter i tillegg, til samme pris. Ble ganske sur da jeg fikk vite at det kun var tilbud om økte priser og reduserte fordeler i bedriftsavtalene. Sånn ut i samtalen kom det fram at jeg var ikke den eneste som hadde reagert på såkalt tilbud til bedriftsmedlemmer. Jeg antar at for dataenes skyld ønsker SATSElixia å tegne alle avtaler på nytt, nullstille kontraktene og øke prisene. Men jeg er ikke fristet av ICON senter, det jeg kjenner har dårlige fasiliteter, mot splitter nytt SATSElixia over gata.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.