Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)
Opprinnelig lagt inn av Myria, her.
Jeg har ennå til gode å møte noen som utelukkende er interessert i å snakke om stereotypiske kvinneinteresser som de du ramser opp, så jeg lurer veldig på hva slags kvinner du omgås.
De siste to ukene har jeg vært på to ulike "dameforsamlinger" og ikke ett eneste av disse temaene ble nevnt i løpet av treffene. Temaer jeg derimot kan huske ble diskutert er bl.a. jobb, jobbintervjuer, barn, OL i Oslo, maling av hus, løping/maraton, biler og ulikheter mellom skoler.
Dei snakkar ikkje utelukkande om det, men dei snakkar veldig mykje meir om det enn om andre ting. Godt mulig at eg har vore uheldig med kvinnene eg har hatt sosialt samvær med.
Men eg har høgt utdanna kvinnelige kollegaer med doktorgrad som gjerne kan snakke ein halvtime samanhengande om strikking eller hage. Og det er jo ingenting i vegen med å vere interessert i strikking eller hage! Det er berre det at eg ikkje er det....Eg kan ikkje strikke og kan knapt forskjell på roser og tulipaner. Når vi berre er kvinner tilstede rundt lunsjbordet på jobb blir det veldig mykje sånt snakk. Med ein gang det er minst ein mann der blir det snakka om heilt andre ting. Og ho som dagen før kun snakka om sylting av bær snakkar plutselig om kjønnsforskjellar i sjukefravær som eg syns er mykje meir interessant å diskutere.