Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tør du stille deg selv ubehagelige spørsmål? (Odin-saken)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-14, 13:10   #11
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tør du stille deg selv ubehagelige spørsmål? (Odin-saken)

Vår gutt blir mobbet, og vi er på kalenderårets andre enkeltvedtak. Jeg kjenner han så godt igjen i Odin-reportasjen at det gjør vondt.
Å sende han på skolen i dag, etter en uke hjemme med hjernerystelse (påført av en medelev) føltes ikke godt.

Jeg vet at jentene mine ikke mobber. Eldste står ikke veldig høyt i hierarkiet, dog blir hun ikke mobbet.
De to yngste jentene snakker jeg mye med om inkludering. De er populære, har venner på hvert hjørne og har alltid mange å leke med. De ser jo hva vi sliter med når det gjelder broren, så jeg håper at det bidrar til at de tør å stå trygge i sitt valg av hva som er rett og galt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.