Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hvor mye betyr egentlig vekt på sykkel?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-04-15, 00:29   #21
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye betyr egentlig vekt på sykkel?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Blir ikke skjørtet liksom liggende over stanga og dyttet opp så du viser mye av lårene? Jeg er ganske blyg av meg, så det skjer ikke at jeg viser noe mer enn knærne.

Uansett er det jo kanskje vanskelig å finne en herresykkel som er liten nok. Det er "ingen" menn som er under 160 cm høye.

Jeg kunne sikkert vært litt blygere av meg. Jeg affiseres ikke av at skjørtet glir opp langt over kneet. Det gjør det uansett rammetype, hvis vinden tar tak i det. Men som allerede nevnt: dagens sykler er jo ikke som herresyklene på 80-tallet, der stangen gikk omtrent helt opp i skrittet på syklisten. De fleste sykler har mye lavere stang i dag.

Hvis jeg skal ha på et skjørt som jeg vet glir opp, trekker jeg gjerne i tights eller knekort skjorts under skjørtet (som jeg tar av når jeg kommer på jobb), så kan det skli opp så mye det vil.

Angående rammestørrelse: vi kjøpte sykkel til Frøkna i fjor. Da var hun 150 cm. Ikke noe problem å finne passende sykkel til henne. Det er absolutt ikke bare menn som bruker "herremodell", så syklene lages med små rammer også.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.