Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Pavlova med sprø marengs eller sprø marengs med skum inni?

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Se resultatene: Skal Pavlovabunnen være sprø eller sprø med skum inni?
Sprø tvers gjennom 15 20,00%
Sprø med skum inni 45 60,00%
Pavlova schmavlova 15 20,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-15, 00:16   #1
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Pavlova med sprø marengs eller sprø marengs med skum inni?

Er det ikke eddiken som gjør at pavlovaen blir skumaktig under den sprø marengsen?

Uansett, jeg har nå brukt å lage den med eddik slik at det blir skum inni og sprøtt rundt, mens andre marengskaker lages slik at hele marengsen blir sprø. Så hadde vi besøk en gang som aldri hadde smakt den skumaktige varianten av pavlova, men laget den av sprø marengsbunn, og det er jo egentlig det jeg liker best selv også, men har trodd at pavlovaen må være skumaktig for å være pavlova. Så nå tenkte jeg å høre med dere hvordan dere lager den, og hva dere foretrekker.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.