Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-06-07, 19:31   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva - om noe - er greit å tvinge andre til?

Det har jo vært diskutert litt om det er greit å ha kosttilskudd i maten til folk uten at de vet det. De fleste ser ut som om de synes at det ikke er greit.

Derfor lurer jeg på: Er det noe dere synes er OK å tvinge - eller lure - andre til å gjøre? Jeg tenker nå på normale, voksen mennesker.

Jeg for min del har ingen betenkeligheter med å tvinge barn. Men voksne ... Mja ... Den er verre. Jeg har for så vidt tvunget mannen min til en del, men aldri lurt han. Litt surt egentlig. Husker jeg fortalte en bekjent at det var umulig å få mannen til å kvitte seg med noen lørver av noen klær og damen repliserte: "Å, jeg bare kaster dem jeg. Han oppdager det ikke uansett." (Og det kan jeg garantere at mannen min heller ikke hadde gjort! ) ... men nei, jeg gjorde det aldri. Til gjengjeld laget jeg et sponhelvete over så langt tid at han tok hintet. Tror ærlig talt at mannen min hadde foretrukket variant 1 at jeg bare kastet klærne i stillhet.

Jeg har altså ikke helt bestemt meg for hva som er OK å gjøre mot andres vilje. Opplys meg!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:20.