Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjennomsiktige topper - hva gjør man?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-15, 12:13   #1
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Gjennomsiktige topper - hva gjør man?

Hvordan kler dere dere med (delvis) gjennomsiktige topper som det er så mange av nu for tiden? Jeg får ikke dette helt til. Jeg kan ikke ha bare bh under, da synes valkene så godt. Hos meg har det blitt sånn:

Har jeg mørk (stor sett dongri-) bukse bruker jeg mørk singlet og bh med mørke stropper under, selv om toppen er lys.

Med lys bukse blir det lys/hvit singlet og lyse bh-stropper.

Eller er det ikke så farlig? Jeg synes det ser rart ut (på meg) hvis jeg har mørk bukse, lys/hvit singlet og litt gjennomsiktig topp. Og jeg kan jo ikke la bh'en synes igjennom på jobben - eller er det innafor?

Hva gjør dere? Jeg er helt håpløs når det gjelder å kle meg, altså. Og topper som ikke er gjennomsiktige er knapt å få tak i for tiden.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:44.