Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har du tenkt å handle hos Next? Les dette først

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-15, 22:47   #19
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du tenkt å handle hos Next? Les dette først

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Jeg er fortsatt av den formening at når jeg har bestilt to separate ordrer, med separate betalinger så skal det behandles som, nettopp, separate ordrer. Det har jeg jo gjort tidligere, både med norske og utenlandske nettbutikker. Så lenge det, som jeg skriver over, ikke er entydig (eller i det hele tatt noe) regelverk/betingelser så er det innafor.

Viss speditøren ser at det er ei sending som er sendt som to pro forma, skal dei kreve inn toll og mva. At Posten sjeldan fanger det opp, er flaks og det betyr ikkje at verken butikken eller DHL har gjort noko gale her. Surt eple, ja, men dersom du meiner dette er urett har du misforstått.

Det stiller i same klasse som å køyre fram og tilbake over Svinesund og kjøpe fleire kartonger røyk på same dag. Ikkje i tråd med regelverket, men det er fint mogleg å slippe unna utan å bli stoppa.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.