Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Duftlys, godlukt på do, røkelse etc.

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-16, 08:54   #29
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Duftlys, godlukt på do, røkelse etc

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg blir alltid så forundret over hvor mange her inne som reagerer så veldig på lukt/parfyme osv.
I RL kjenner jeg nesten ingen. (Som reagerer så kraftig på parfymeprodukter og lukt. Jeg kjenner folk i RL, altså. )

De fleste som jeg omgås hadde nok sagt det samme, det er nemlig ikke noe jeg pleier å fortelle. Jeg holder ut i stillhet der det er nødvendig og sier kun i fra hvis det er helt uutholdelig eller jeg må oppholde meg der mer enn en kort stund.

Og så er jeg enig med zinatara. En del mennesker har hus som lukter veldig sterkt og de selv og kanskje spesielt barna stinker tøymykner, og jeg har mange ganger lurt på om de selv skjønner hvor sterkt det lukter.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.