Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-16, 09:55   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye plass bør en idrett få ta?

Jeg er lagleder for et fotballag med jenter på 11-12 år. Jeg ble kontaktet av en mamma i klassen til snuppa og spurt om det passet med fotballen at de arrangerte bursdag på en gitt dato. Dette passet skikkelig dårlig. Den datoen har laget en kamp og siden det er midt i alle sommeravslutninger, så er laget tynt bemannet i utgangspunktet. Det er 4 av 11 jenter i klassen som spiller fotball, så moren takket for beskjed og skulle finne en annen dag.

Hvis de 4 ikke møter på fotballkamp, så blir det ingen kamp. Det går utover både medspillere og motspillere. Allikevel følte jeg meg skikkelig kjip som var klar på at kamper ble prioritert foran bursdag. Trening har ikke samme prioritering.

Er det greit at idretten tar så mye plass for barn?

Jeg er fryktelig glad for at moren faktisk spurte. Da slapp vi en ordentlig kjip situasjon. I fjor vinter ble en klassebursdag ganske amputert fordi den ble lagt samtidig som det var cup.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:16.