Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste sydentur med små barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 21:39   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Din beste sydentur med små barn

Vi var på Kypros i mai for første gang med barn og bodde på på Star Tour sitt senter, Blue Village, Callisto i Agia NApa. Jeg ble så imponert over bassengområdet der og det var grunnen til at jeg valgte akkurat dette hotellet. Heldigvis. Vi bodde jo ved bassenget hele dagen og begge barna storkoste seg.. Barnebassengdelen var kjempestor og stranden lå rett bak. Den var kanskje ikke såå fin men vi er jo vant til skjellbunn vi så det var allikevel helt supert.
PÅ bussen hjem til flyplassen begynte vi/de voksne å sammenligne tidligere feriereiser med barn med dette stedet. Alle var veldig fornøyde og de nevnte etpar andre steder de hadde vært som de også synes var kjempefint for barnefamilier.
Et par av stedene jeg husker er Ving sitt senter i Agia Napa og Ving sitt senter på Rhodos.
Jeg ble så imponert så jeg tror jammen jeg skarpe sammen penger og ta en sånn tur i mai neste år også...

Her er bilde fra der vi var:

Så da ønsker jeg litt tips på andre flotte feriesteder som det er fint for små barn.
Hvor er det fineste stedet i syden du har vært som er barnevennlig? Gjerne med bilde...

Sist redigert av GinaK : 25-06-07 kl 21:51. Årsak: Hadde tenkt å legge inn bilde, men glemte det..
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:37.