Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Din beste sydentur med små barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 21:49   #2
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Din beste sydentur med små barn

Mens mange fnyser av Sunwing, Blue Village o.l så synes jeg at sånne senter er et utmerket sted å feriere med små barn! Flotte bassengområder, ofte nært stranda og tilrettelagt for små barn på alle mulige måter

Vi har vært to ganger på Vings Alexandra Beach i Agiah marina på Kreta. Der stortrives vi alle fire. Rent og fint, flott bassengområdet og hotellet ligger direkte på den beste delen av stranda. Hotellet er tydeligvis kjempepopulært, for det er utsolgt før du vet ordet av det.

Har også hatt med ungene til Sunwing Cala Bona på Mallorca to ganger. Kjempeflott hotell, men litt for langt til stranda.

Nå i august skal vi til Sunving Sandy Bay på Kypros - det ligger vel ikke langt fra Callisto? Jeg har vært på hotellet (på kurs av alle ting) for 7-8 år siden og gleder meg til å komme tilbake!

Ellers så kunne jeg godt tenkt meg en tur til Sunwing Makrigialos på Kreta. Har hørt masse positivt om det!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.