Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Film til 14-årsdag?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-11-16, 21:36   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Film til 14-årsdag?

Poden skal ha guttene i klassen hjemme hos oss i bursdagen sin om et par uker, og mannen og jeg spekulerer på filmer å foreslå at de kan se. Den kan ikke være altfor lang, for det er planer om å bruke en del tid på spilling, så helst tenker jeg meg noe på rundt halvannen time. Jeg tror "morsomt" er tryggere i en sånn setting enn "dramatisk", og så kunne det være gøy om ikke alle nylig har sett filmen, så en blockbuster fra de seneste årene tror jeg ikke det blir. De er veldig hyggelige, greie og ikke "overtøffe" gutter.

Vi har tenkt på en rekke alternativer blant ting vi allerede har, men kan fint skaffe en vi ikke har også. Her er noen ting vi har vært inne på:

Gremlins (det er jo til og med en slags julefilm!)
The Nightmare Before Christmas
(eller hva som helst av animasjonsfilm, forsåvidt, vi har haugevis)
Man with the Naked Gun eller Top Secret (usikker på om disse er morsomme fremdeles, for dagens tenåringer?)
Coraline (ikke så morsom, men veldig bra)
The Fantastic Mister Fox (for barnslig, kanskje, hvis de ikke får med seg de voksnere poengene)
Spy (to timer lang, ellers et supert valg; tror sikkert Poden kunne tenke seg å se den igjen)
A Hard Day's Night (faktisk veldig morsom, men vil de se en seksti år gammel svarthvittfilm?)
Buster Keaton-kortfilmer (enda eldre, men veldig korte, og morsomme)
Monty Python and the Holy Grail
Mars Attacks! (inspirert av Tallulah-sønnen)

... Litt odde blanding, altså. Noen som har flere forslag?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.