Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du lett forbannet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 17:18   #1
Mani
Helt vanlig

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blir du lett forbannet?

I lys av en annen tråd her inne, de fleste skjønner sikkert hvilken, så lurer jeg altså på om du blir lett forbannet.
Hvor mange ganger, eller hvor ofte tror du at du blir så sinna at du mister litt styringa på deg selv.
For meg er dette ganske situasjonsbetont. Jeg har en jobb hvor jeg får endel kjeft men jeg lar meg sjelden provosere av dette. Det preller for det meste av. På privaten lar jeg meg nok lettere engasjere, men jeg tror aldri at jeg har vært så sinna at jeg har tydd til grove utskjellinger.
Og til dere som har blitt så sinna at dere har skjelt ut folk. Får dere dårlig samvittighet etterpå, det hadde garantert jeg fått.

Mani er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.