|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
frakoblet
|
![]() Sv: Blir du lett forbannet?Det kan godt hende jeg blir forbannet, men jeg skjeller ikke ut folk for det? Jeg har aldri skjønt meg på folk som brøler til folk når de blir sinte, gjerne til ansatte i butikker og på kontorer. Det sier veldig mye om den personen.
![]() |
#23 |
frakoblet
|
![]() Sv: Blir du lett forbannet?Jeg kan jo legge til at det hender jeg blir sinna på hjemmebane og sier mitt, men da har det eskalert en stund. Min mor er forresten veldig flink til å terge meg, så hun har fått høre det et par ganger. Likeså min far. Jeg har aldri skjelt ut venner eller folk jeg ikke kjenner.
![]() |
#24 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Blir du lett forbannet?
Det er vel litt der det ligger hos meg også, jeg ser på det som noe umodent å bare sable ned andre folk med skjellsord og forbannelser når de blir sinte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
© All rights reserved
|
Den er jeg veldig enig i (selv om jeg er hissig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Tankefull
|
Signerer med ekstra trykk på svært sjeldent...*lat*
![]() |
#29 |
A friend with benefits
|
Jeg følte liksom at dette sa meg noe
![]() |
#32 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Blir du lett forbannet?Å bli forbanna er ikke det samme som å skjelle ut folk.
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Blir du lett forbannet?Nei, altfor sjelden blir jeg forbannet... De ganger det skjer, er jeg nesten en fare for omgivelsene mine og da skal strikken ha vært tøyd skikkelig langt. Sist jeg sprakk var i juli overfor svigerfaren min som avbrøt meg gang på gang på gang på gang da jeg forsøkte å legge ut for samboer hvordan vi måtte bygge gjerdet rundt bassenget vårt. Hele tiden kom det innspill fra svigerfar: "ja, men du, kjære deg, sånn kan det ikke, det kan ikke, det synes jeg ikke er noe fint, vil du ikke ha det sånn istedenfor bla.bla.bla osv.". Jeg ba han pent opptil flere ganger om at gjerdet ikke var hans sak, men vår sak. og han ga seg bare ikke....
![]() |
|
|