Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-16, 11:36   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ny beroligende chat. Jeg elsker kollektivet.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er medlem der, men tror du jeg får med meg noe som helst der? Nope, det er jo en aktivitet som er helt utrolig, så gudene må vite hva Julie Andem har skrevet.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Enig. Einaste den gir meg er klipptråden som gir varsel ved noko nytt.

Dere to summerer egentlig opp mitt forhold til den gruppa. Jeg har helt sluttet å lese de trådene der inne, for det blir bare for mye for meg. Folk har de villeste teoriene.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den diskusjonen er altså så drøy. Spesielt snurtingen etter at Andem har kommet med fasiten. Har det noe å si om han sier bby eller eivy?

(Jeg følger med, men jeg orker rett og slett ikke være (så) aktiv, med over 10K medlemmer.)

Hva betyr "eivy" egentlig? Er det i det hele tatt et ord?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hehe, ja det er en del folk der inne som er en smule koko syns jeg. Men det er også mange reflekterte fine folk, jeg syns det har vært interessant å lese en del av analysene. Det er mye i klippene jeg ikke hadde fått med meg hadde det ikke vært for FB-gruppene, når det gjelder alt fra bruk av klær, frempek, speilinger, musikken, fokalisering, referanser osv.

Det vet jeg at det er, for jeg får jo med meg når venner av meg kommenterer på tråder der (da kommer det jo opp i feeden min), og jeg har jo bl.a. noen gamle kolleger som er psykologer og slikt som kommer med noen bra og faglig godt forankrede betraktninger der inne innimellom ser jeg. Sånn sett er det jo praktisk at Facebook er laget slik at man kan se slike kommentarer i feeden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.