Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 2003-3000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-16, 11:36   #321
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Ny beroligende chat. Jeg elsker kollektivet.

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg er medlem der, men tror du jeg får med meg noe som helst der? Nope, det er jo en aktivitet som er helt utrolig, så gudene må vite hva Julie Andem har skrevet.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Enig. Einaste den gir meg er klipptråden som gir varsel ved noko nytt.

Dere to summerer egentlig opp mitt forhold til den gruppa. Jeg har helt sluttet å lese de trådene der inne, for det blir bare for mye for meg. Folk har de villeste teoriene.

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Den diskusjonen er altså så drøy. Spesielt snurtingen etter at Andem har kommet med fasiten. Har det noe å si om han sier bby eller eivy?

(Jeg følger med, men jeg orker rett og slett ikke være (så) aktiv, med over 10K medlemmer.)

Hva betyr "eivy" egentlig? Er det i det hele tatt et ord?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Hehe, ja det er en del folk der inne som er en smule koko syns jeg. Men det er også mange reflekterte fine folk, jeg syns det har vært interessant å lese en del av analysene. Det er mye i klippene jeg ikke hadde fått med meg hadde det ikke vært for FB-gruppene, når det gjelder alt fra bruk av klær, frempek, speilinger, musikken, fokalisering, referanser osv.

Det vet jeg at det er, for jeg får jo med meg når venner av meg kommenterer på tråder der (da kommer det jo opp i feeden min), og jeg har jo bl.a. noen gamle kolleger som er psykologer og slikt som kommer med noen bra og faglig godt forankrede betraktninger der inne innimellom ser jeg. Sånn sett er det jo praktisk at Facebook er laget slik at man kan se slike kommentarer i feeden.

Gammel 14-12-16, 12:23   #322
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SKAM har øydelagt meg. Eg går inn på Netflix og blir glad for å oppdage mye episoder i serier.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 13:06   #323
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Dere to summerer egentlig opp mitt forhold til den gruppa. Jeg har helt sluttet å lese de trådene der inne, for det blir bare for mye for meg. Folk har de villeste teoriene.

Hva betyr "eivy" egentlig? Er det i det hele tatt et ord?

Det vet jeg at det er, for jeg får jo med meg når venner av meg kommenterer på tråder der (da kommer det jo opp i feeden min), og jeg har jo bl.a. noen gamle kolleger som er psykologer og slikt som kommer med noen bra og faglig godt forankrede betraktninger der inne innimellom ser jeg. Sånn sett er det jo praktisk at Facebook er laget slik at man kan se slike kommentarer i feeden.

Eivy skal være kosenavn for Even, da vøtt.

Karamell er aktiv nå  
Gammel 14-12-16, 15:11   #324
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Eivy skal være kosenavn for Even, da vøtt.

Takk for oppklaringen.

Gammel 14-12-16, 15:12   #325
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

SKAM har øydelagt meg. Eg går inn på Netflix og blir glad for å oppdage mye episoder i serier.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 15:13   #326
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Synes det er lite klipp fra sesong 3, og håper fortsatt på en lengre episode til fredag. Sammenlignet med de to andre sesongene har sesong 3 fått lite tid, og det med det jeg anser som den sesongen med viktigst tema.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 16:00   #327
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Synes det er lite klipp fra sesong 3, og håper fortsatt på en lengre episode til fredag. Sammenlignet med de to andre sesongene har sesong 3 fått lite tid, og det med det jeg anser som den sesongen med viktigst tema.

Enig!

liefje er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 16:11   #328
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nytt klipp nå.

Gammel 14-12-16, 16:19   #329
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Åh. (Håpar det var ein ganske nøytral uttalelse så tidleg etter klippet kom)

Gammel 14-12-16, 16:21   #330
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

:dåner:

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 16:35   #331
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Smelt.

Olifant er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 16:36   #332
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Han så ham første skoledag!

Og Linn tar helt av her! Nå begynner jeg å glede meg til prosjekt Linn 2017 kjenner jeg.

Gammel 14-12-16, 17:09   #333
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Men atte... Er det ikke snart på tide at Isak skifter sengetøy?

Gammel 14-12-16, 17:27   #334
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Standard

Han kan da ha vaska det?

amylin er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 17:29   #335
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har eg og tenkt på. I alle fall i og med at Eskild har påpeika at det ikkje lukter lavendel der.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 17:44   #336
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sengetøy. Husmorportalen ass.

Gammel 14-12-16, 18:12   #337
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noora vasker det

Gammel 14-12-16, 18:21   #338
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Sengetøy. Husmorportalen ass.

Jeg må innrømme at når denne tanken slo meg, så kom jeg på at det er på høy tid å skifte vårt også.

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Noora vasker det

SELVSAGT er det sånn det er!

Gammel 14-12-16, 19:56   #339
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Ny chat.

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 14-12-16, 19:56   #340
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Standard

Vilde og Magnus, ass!

The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.