Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-17, 11:45   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg

Jeg har hørt Støre i noen sammenhenger der han snakker mer fritt, tar imot spørsmål fra salen osv., og da synes jeg han har vært bra og tydelig. Mye av det bildet som skapes av ham nå, mener jeg kommer fra medias framstilling og at han ikke er så god på TV-debatt. At det i hele tatt får oppmerksomhet at han har vaktmester som ser etter hytta, synes jeg er helt merkelig. Må man være sin egen rørlegger og snekker for å være ekte Arbeiderpartipolitiker og i hvert fall ikke ha hytte langs kysten men dra på campingferie?

Jeg har møtt to personer som (uavhengig av hverandre) har vært i møter med Solberg. Da har hun sittet og surfet på telefonen og vært totalt uinteressert i å snakke med dem. Hun har rett og slett virket usympatisk.

Uansett: Jeg stemmer ikke på statsministerkandidat, jeg stemmer på politikk. Noe av det som gjør at Norge er et godt samfunn, er at det ikke er så store forskjeller mellom de fattigste og de rikeste. Det skaper tillit, noe som igjen skaper mindre kriminalitet, at samfunns- og næringsliv fungerer greit osv. Med regjering på høyresiden, skapes større forskjeller. Det er en grunn til at de rikeste i Norge støtter partiene på høyresiden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:03.