Sv: Adventskalender som passer tenåring
Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.
Jøje, du får pleie dine egne såre tær. Jeg skrev om sjampo fra Rema og ikke-eksisterende bruk av øyekrem fordi det er helt reelt. Det er min verden, du har din. Poenget mitt var at argumentet ditt om at ‘vi kjøper det likevel’ ikke er gangbart her i huset.
Den er grei, jeg bryr meg som sagt ikke men samtidig så synes det er utrolig komisk at i en tråd som handler om kalendergaver så føler folk altså et behov for å påpeke at man fint kan kjøpe shampo på Rema (hvis man skulle finne på å være en type person som da heller kjøper shampo fra Body Shop) og sette spørsmålstegn ved bruk av øye-krem?? Hvorfor er det naturlig å påpeke at man ikke skjønner behovet for øye-krem? Du mener jo indirekte å si at det er tøys eller unødvendig? Hvorfor eller kommenterer du spesifikt øye-krem? Det var vel et hint om et eller annet? Det ville være som om jeg skulle svare i en strikke-tråd med spørsmål om hvorfor i alle dager damer er så opptatt av å strikke nå til dags? Ikke bare er det en gammeldags kjerringaktivitet - men det er jo helt totalt bortkastet penger?
Altså, det er virkelig bare på FP man får beskjed om at shampo kan kjøpes på Rema og at Body Shop kalender er moralsk forkastelig. 
Men du fikk jo svar på hvorfor noen av oss faktisk bruker penger på ting som øye-krem. Helt frivillig også. 
Sist redigert av Lisa : 24-09-17 kl 14:37.
|