Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-19, 10:00   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 362
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg sliter med å forstå hva denne artikkelen i New York Times formidler. Jeg har inntrykk av den sier at noen i Trumps leir har laget en video som viser hvordan Trump dreper motstandere og det er liksom helt greit for tilhengerne hans, eller er det noe helt annet som fortelles? Hva betyr dette at slikt vises som gøy på diverse republikanske samlinger?

Jeg skjønner ikke helt spørsmålet?
Artikkelen handler om at det blir hevdet at en video-installasjon hvor Trump massakrerer mediene, ble vist på en tredagers konferanse i Miami.

Noen hevder å ha sett den, noen sier at den ble vist som del av en meme-utstilling, og Sarah H. Sanders og Trump Jr (som begge hadde innlegg på konferansen) hevder å ikke ha sett den.
Artikkelen viser til at Trump tidligere har delt denne videomontasjen.

(Kilde: youtube.com)

Og, ja - det deles og likes slike videoer blant folk folk som heier på Trump. Hva det betyr, er at polariseringen er blitt skremmende stor - og at Trump og hans leir er villig til å gå ganske langt for å høste stemmer. Han gjør ikke noe for å skape samhold på tvers. De demokratene jeg kjenner, synes dette er veldig skremmende og de opplever en polarisering i hverdagen også - min kjære venninne Juliet forteller at hun ikke diskuterer politikk med noen utenfor husets fire vegger lenger.

jeg følger DT på twitter - og det er skremmende lesning. Det er så man ikke tror sine egne øyne. Han holder seg ikke engang for god til å snakke dritt om konene til folk han er på kant med.

Jeg synes dette er så skummelt at jeg kan ikke få sagt det.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.