Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva om Donald Trump blir president?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-19, 09:49   #12
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva om Donald Trump blir president?

Han blir gjenvalgt, tror jeg. Og jeg tror ikke riksrett og etterforskning og Kavanaugh og alt hjelper det spøtt, tvert i mot. Det underbygger i stedet et inntrykk av at demokratene er maktsyke og dårlige tapere, som ikke anerkjenner en demokratisk valgt president, og som kjører på med meningsløse anklager og etterforskninger for å få "tatt" ham på annet vis.

Og dessverre så er sikkert "etterlatt inntrykk" at det "er noe" med Biden og sønnen og korrupsjon.

Jeg hørte forresten den svenske dokumentaren om Lewinsky-affären nå, og fy søren, selv om det ikke var noe nytt i den, jeg husker saken veldig godt, så er det jo UTROLIG at vi trodde Hillary skulle kunne vinne, egentlig utrolig at hun gjorde det så bra som hun gjorde. For oppførselen hennes i den saken var skrekkelig, og den forakten folk har mot "Clintons" er virkelig veldig forståelig. Bill Clinton ser også ut til å ha vært mye tettere assosiert til Epstein enn det Trump var, og mange av pedo-ring-ryktene har rot i den relasjonen.

Det er ikke så rart at en "anti-alt"-kandidat vinner og slår an, tenker jeg. I det rottereiret der.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.