Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Besøk av venner som har hund

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-19, 10:21   #11
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Har hund selv, og det er uaktuelt å ta med hunden uten å spørre. Normalt er hunden hjemme, fordi jeg mener den oftest har det bedre hjemme hos seg selv. Jeg ønsker normalt heller ikke at andre har med sitt dyr hit, men det har jeg ikke vært nødt til å si, det er ikke vanlig i min omgangskrets å medbringe kjæledyr. Enig med Embriksmamma, det er også mer stress for meg fordi jeg må ha tilsyn med hunden om den er med på besøk.

Hvis man først har hatt med hunden flere ganger uten at noen har sagt noe, tror man nok det er greit. Da tenker jeg det beste er å ta det opp når et besøk ikke er nært forestående, neste gang er det fint om hunden er hjemme eller dere finner noen til å passe den. Det blir for mye med hund når vi samles hos oss.

Ellers får hunden være i bilen, det vet jeg noen i nærheten har gjort, f.eks. hvis de er lenge hjemmefra og vil ha mulighet til å gå ut og lufte.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.