Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva hadde du gjort?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-19, 10:22   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv

Cumulus sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva hadde du gjort?

Jeg er syk. På 5. dagen. Jeg har revmatisme, og har fått et kjempeoppbluss. Jeg har ligget i sengen siden fredag. Jeg spiser omtrent ingenting, er kjempekvalm, og fullstendig energiløs. Smertene varierer gjennom dagen, fra at det er så ille at jeg bare klarer å ligge helt stille, til at jeg klarer å komme ned i stua og se litt på tv eller prate litt med barna. Jeg har måttet avlyse alt de site dagene, og har ikke vært med på noenting. Barn er 11 og 12. Jeg får fryktelig vondt av dem, jeg vet de blir lei av å se meg sånn. Spørsmålet er hva jeg gjør i kveld. Vi er bedt til mamma og stefar. Der er søsteren min og mannen med to barn på 1 og 2 år. Høyt støynivå. Jeg orker ikke tanken på å pynte meg, sitte i en bil i 30 minutter og delta på en fest. Men vet jo at barna blir utrolig lei seg om jeg ikke blir med. Så hva søren gjør jeg???

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:01.