Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-21, 15:10   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bør hjemmekontorfolk holde ungene hjemme før jul av hensyn til barnehageansatte?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Tror de aller fleste som jobber i bhg strekker seg vannvittig langt.

Jeg må si jeg synes det er litt merkelig å fremheve dette om seg selv og sin yrkesgruppe samtidig som du fremstiller det som om foreldre melder på barna sine uten å bruke plassen uten omtanke for de ansatte som kunne tatt ut ferie/avspasering. Hva med ha litt tiltro til at det ligger en grunn bak når foreldre gjør det, feks. for tidlig påmeldingsfrist, endringer i hvem som har mulighet til å være hjemme osv?

I år har vi vært de foreldrene. Datteren vår var påmeldt alle dagene i romjula, hun ble det også lenge etter fristen, da ped. leder spurte om vi trengte det etter at jeg ble syk. Da svarte vi ja, slik at mannen min skulle ha mulighet til å besøke meg på sykehuset mens datteren vår var i barnehagen og de kunne ha normale ettermiddager sammen etterpå. Men så havnet jo jeg i karantene og mannen kunne ikke besøke meg, og da mente vi datteren vår hadde det bedre hjemme med pappa enn i barnehagen. Barnehagen vår har på ingen måte uttrykket noe annet enn stor forståelse for det, men vi har likevel kjent litt på det, at vi nå er de foreldrene som har misbrukt ordningen med åpen barnehage i romjulen. Nå er vår situasjon langt mer ekstrem enn de flestes, heldigvis, men jeg tror likevel at foreldre flest ikke bare gir faen og jeg synes det er kjipt å lese barnehageansatte som ser ut til å tro det.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:10.