Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hjelp: Alternativ badeferie for barna?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-22, 03:14   #1
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Hjelp: Alternativ badeferie for barna?

Ungene ønsket seg bading i syden mest av alt denne sommeren, og jeg ønsket veldig å oppfylle det ønsket. Dessverre greide jeg å booke tur den dagen SAS skulle fly, så den ferien utgår. Jeg har lett og lett etter alternativ tur, men enten er flyprisene altfor høye eller så er hotellprisene hinsides. Eller begge deler.

Er det noen som kan hjelpe meg med hva vi ellers kan finne på? Bading står fortsatt øverst på ønskelista , fortrinnsvis utendørs basseng. Hvor finner vi det OG behagelig temperatur? Feks ved å kjøre et stykke sørover, eller ta en av båtene?

Eventuelt, har dere tips til steder i "Syden" det kan være mulig å få tak i reise til en overkommelig pris?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:13.