Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tanker rundt fyrverkeri?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvilke løsning for fyrverkeri
Totalforbud 35 27,34%
Felles kontrollert oppskytning 70 54,69%
Lasershow 17 13,28%
Slik som i dag 6 4,69%
Mer liberale regler? 0 0%
Et forslag jeg har glemt 0 0%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-23, 15:21   #34
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tanker rundt fyrverkeri?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det var påtagelig mindre fyrverkeri her i år enn det pleier. Fint for dyra og miljøet.

Min omplasseringskatt lå uberørt på yndlingsplassen sin, men det stakkars dyret har jo vært ute mang en vinternatt før. Omplasseringshunden var tidligere et nervevrak, nå er han lugn. Min forrige boxer lot seg ikke affisere et sekund.

Avfyring i hytt og gevær utenom midnatt er et styr, det er en akrobatisk øvelse å være på tur med allerede vintersprek og sprelsk hest når det fyres av rett ved helt ut av det blå.

Jeg vokste opp med to boxere i hus, og de var også helt uberørt av fyrverkeri og tordenvær og den slags lyder.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:23.