Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har noen forslag til høyfjellshotell?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-24, 11:54   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har noen forslag til høyfjellshotell?

Min datter (16) og jeg har lyst til å ta noen dager på fjellet i sommer, for litt frisk luft, fine turer og god mat. Men vi har en ikke så rent kort kravspesifikasjon, så her håper jeg FP kan hjelpe.

- Vi vil bo på et fint hotell med god standard og god mat. Gjerne basseng og spa, men det er ikke noe absolutt must. Men hotellet må ha god standard, tenk Farris bad på fjellet som ideal.

- Helst ikke mer enn 2-3 timers kjøretur fra Oslo

- Nevnte jeg god mat?

- Mulighet for fine turer i området (men ikke aaaaltfor krevende, vi har tross alt ferie). Trenger ikke nødvendigvis være å gå på en fjelltopp, det er ut i naturen og fine naturopplevelser som er viktig. Har tenkt på Gaustablikk og gå til Gaustatoppen en dag og den Sabotørstien en annen (er den fin å gå?)

- Om de har tilbud om yoga er det et pluss

Noen som har forslag? Kast gjerne inn forslag selv om ikke alle punkter kan krysses av, innser at vi har mange ønsker. :svett: (Ja, og legger til, sånn fellesbad på gangen og sånt er utelukket, uansett hvor god mat de måtte servere …)

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.