Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow
Jeg blir fullstendig retraumatisert av denne saken. Da jeg hørte MBHs «jeg slo deg bare litt med flat hånd» i opptak, ble jeg helt satt ut av den manglende originaliteten - nøyaktig det samme min eks sa til meg for mange, mange år siden. Jeg ble opprørt og kjenner på den helt rå redselen, og blir trist, redd og sint på at det går an å oppføre seg slik overfor noen man hevder å være glad i.
Jeg synes ikke pressemeldingen var god. Den virket konstruert. Måten å liksom ta ansvar uten å ta ansvar. At «noe skjedde»! i stedet for «jeg gjorde».
Saken er så fæl. Jeg synes det er veldig modig av de to eksene å stå fram. Mange tror på dem, men mange beskylder dem for å ønske oppmerksomhet, eller hevde at det er to sider av en sak. Ja, det er det jo. Men i normale forhold kan man faktisk krangle og være uenige uten fare for å bli slått eller kvalt eller få rasert huset sitt.
Jeg har ikke deltatt i denne debatten her inne før nå, men måtte lufte dette.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Sist redigert av Pøblis : 17-08-24 kl 18:13.
Årsak: Korrigert noen pølsefingretastefeil
|