Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-24, 17:00   #10
P.K.
Mjau

P.K. sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Interessant kommentar av Anders Magnus i dag som setter narkotikadelen i dette istørre perspektiv, også med tanke på artikkelen i DB om MBHs forbindelser. Skremmende.
Jeg synes heller ikke at MM skulle kontaktet offeret. Maktbalansen der er veldig uheldig uansett intensjon.
Jeg blir forøvrig så sint når man trekker forklaringene til de som står frem i tvil på bakgrunn av hvem de er, man blir ikke mindre mishandlet fordi man lever av å være synlig. Kvinner har altfor dårlig rettsvern i voldssaker, å stå i slike saker, og så bli utsatt for mistenkeliggjøring og bagatellisering? Fy! Jeg synes de er modige, veldig modige. Hadde ikke de stått frem ville dette virket som en engangshendelse. Den unnskyldningen virker nå bare som en planlagt PR-strategi og lite ekte.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:29.