Sv: Hva har de små på føttene?
Ullstilongs men sokk av blandingsull (type ullvang osv). Dette fordi det ikke anbefales ren ull i gore-tex. Enda usikker på vinterskotyper, men noe goretex blir det vel.
Hvorfor jeg gjør det slik, jo det er enklere å skifte en sokk om den er våt på tur enn å skifte strømpebukse. Enkelte barnehager, ber spesielt om stilongs og sokker nettopp av den grunn. Det er jo mange søte strømpebukser og jeg er av og til fristet, men der hun her kan gå med strømpebukse ellers og ha ull ved utelek så bytter de ikke alt i barnehagen.
Jeg har kommet frem til at Tom og Trine fra sparkjøp er overaskende bra og jeg er litt lat mht vasking så jeg har en del sett. 6 i fjor tror jeg i år blir det noen til. Bruker vanlig truse under selv om det vel ikke er optimalt. Barnehagen er veldig fornøyd med undertøyet fordi det ikke er for tykt.
Frøkna her i huset liker å sove i ullundertøy når det er kaldt derfor er det greit å ha litt ekstra.
Akkurat nå kan det gjerne være bomullstrømpebukser for det er ikke skikkelig kaldt. Men på turdager er det ull allerede.
|