Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-25, 23:45   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

TV--programmene A-laget og Team Pølsa gir meg en skikkelig ekkel følelse. Jeg syns ikke produksjonsselskapene har tilstrekkelig respekt for deltakerne, og jeg virkelig hater konsepter som er kirurgisk konstruert for å manipulere frem empati. Alle andre elsker jo disse programmene, så jeg holder klokelig kjeft om dette i der ute selvsagt.

Syns spesielt Team Pølsa var helt skrekkelig. Husker den ene jenten som var så opptatt av at hun var del av et lag. Det virket så stort (og sikkert uvant?) for henne at hun var villig til å sats helse og psyke i idiotiske og halsbrekkende stunt. For vår underholdnings skyld. Det er en skam at vi ikke klarer å legge til rette for at de som var med får det felleskapet med andre uten å måtte eksponere seg slik.

Dette! Jeg føler meg ekstremt alene om å verken se eller delta i slik "underholdning".

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:29.