Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Unpopular opinion-tråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-25, 01:47   #841
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Unpopular opinion-tråd

Haha, denne tråden hadde jeg glemt! Jeg leste de første sidene nå. Mye igjen å lese.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 02:04   #842
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Fotball er kjedelig.

Gammel 23-11-25, 09:52   #843
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begeistringen handler vel mest om at herrelandslaget omsider presterer, ikke om Fifa-systemet.

Gammel 23-11-25, 11:29   #844
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Begeistringen handler vel mest om at herrelandslaget omsider presterer, ikke om Fifa-systemet.

Nettopp. Det er sånn jeg tenker også. Selv om jeg har sett lite på fotball de siste årene.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 11:41   #845
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Fotball er kjedelig.

Enig.

Gammel 23-11-25, 11:43   #846
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er barnslig stor stas når noen strever og jobber hardt og til slutt lykkes, med noe som betyr så mye for så mange, særlig etter årevis med kritikk og nederlag. Spesielt når det er snakk om laginnsats, og ikke ett individ som bare kan dyrke seg selv. Og ikke minst når det viser seg å utløse så stor begeistring, glede og spontan feiring hos en stor del av befolkningen. Og det uavhengig av om jeg synes sporten er underholdende eller kjedelig for min egen del. Helt isolert sett, uavhengig av kvaliken og deltakelse i VM, bare det å slå den store fotballnasjonen Italia på deres egen hjemmebane er en enorm prestasjon, som fortjener en feiring i seg selv.

At FIFA er korrupt, og at USA er på vei mot fascisme er svært problematisk. Men det er verken FIFA eller Trump folk feirer og heier på, det er landslagets prestasjon og framgang. Flere tanker i hodet.

Sist redigert av My : 23-11-25 kl 14:53.
My er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 13:13   #847
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns folks (spesielt damer på min alders) begeistring over magnoliatrær er falsk og latterlig. Blomstringen i Hardanger og kirsebærtrærne på St. Olavsplass og ved Rådhuset i Oslo er mye penere.

Sist redigert av daffy : 23-11-25 kl 13:19.
daffy er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 14:06   #848
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Falsk? Går det ikke an å like begge deler?
(Jeg gråt av glede da jeg fikk magnolia til 40-årsdagen).

Gammel 23-11-25, 14:42   #849
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Det er flere Magnoliatrær i Frognerparken. De blomster før kirsebærene og er nydelige. Jeg elsker begge deler. Herlige tegn på at våren er på vei.

Liker forresten fotball også. Og jubler over landslaget.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 15:24   #850
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Fotball er kjedelig.

Gørrkjedelig

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 16:25   #851
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Å sette opp juletreet nå.

Gammel 23-11-25, 18:06   #852
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

TV--programmene A-laget og Team Pølsa gir meg en skikkelig ekkel følelse. Jeg syns ikke produksjonsselskapene har tilstrekkelig respekt for deltakerne, og jeg virkelig hater konsepter som er kirurgisk konstruert for å manipulere frem empati. Alle andre elsker jo disse programmene, så jeg holder klokelig kjeft om dette i der ute selvsagt.

Syns spesielt Team Pølsa var helt skrekkelig. Husker den ene jenten som var så opptatt av at hun var del av et lag. Det virket så stort (og sikkert uvant?) for henne at hun var villig til å sats helse og psyke i idiotiske og halsbrekkende stunt. For vår underholdnings skyld. Det er en skam at vi ikke klarer å legge til rette for at de som var med får det felleskapet med andre uten å måtte eksponere seg slik.

daffy er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 18:34   #853
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

A: Ja, fotball er kjedelig!
B: Jeg er veldig enig med Daffy og har ikke en gang holdt kjeft om det! Det er i kategori med Petter Uteligger for meg. (Og om jeg vil få veldig mye kjeft ymter jeg om at Bamsegutt er ytterst ute "til høyre" i denne kategorien).

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 18:36   #854
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

I landsdelen jeg bor i er det upopulært å mene at det er helt ok at Tore Strømøy fikk sparken.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 18:39   #855
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Gørrkjedelig

Og bråkete!

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 19:01   #856
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med daffy og Karamell.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 23-11-25, 21:02   #857
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Ser svært lite... så og si ikke... på Reality tv. Så henger ikke med når folk snakker om det.
Blir ofte spurt om hva jeg egentlig ser på.

Gammel 23-11-25, 21:14   #858
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg HATER kjendiser, og reality-TV er det verste jeg vet. Da ser jeg heller hundre fotballkamper. Men egentlig ser jeg knapt på TV i det hele tatt, og det er visst også veldig rart.

Gammel 23-11-25, 21:42   #859
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

TV--programmene A-laget og Team Pølsa gir meg en skikkelig ekkel følelse. Jeg syns ikke produksjonsselskapene har tilstrekkelig respekt for deltakerne, og jeg virkelig hater konsepter som er kirurgisk konstruert for å manipulere frem empati. Alle andre elsker jo disse programmene, så jeg holder klokelig kjeft om dette i der ute selvsagt.
...

Enig! Alle snakker om at jeg må se A-laget, men jeg har sett én episode. Det var nok til at jeg ikke vil se mer.

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

I landsdelen jeg bor i er det upopulært å mene at det er helt ok at Tore Strømøy fikk sparken.

Betyr det at jeg ikke er ufin når jeg syns det er greit at han ble tuppet ut?
Jeg himlet da han fikk stort sutreoppslag i mediene for noen uker siden, han mente seg behandlet urettferdig.

Gammel 23-11-25, 23:23   #860
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Syns spesielt Team Pølsa var helt skrekkelig. Husker den ene jenten som var så opptatt av at hun var del av et lag. Det virket så stort (og sikkert uvant?) for henne at hun var villig til å sats helse og psyke i idiotiske og halsbrekkende stunt. For vår underholdnings skyld. Det er en skam at vi ikke klarer å legge til rette for at de som var med får det felleskapet med andre uten å måtte eksponere seg slik.

Her er jeg SÅ enig i det du skriver. Har ikke sett mye av dem for hele konseptet byr meg imot. Jeg har sagt det høyt når jeg har blitt spurt om jeg har sett programmene så har vel sjokkert noen folk med min upopulære mening.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:23.