|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#16 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt avSer at denne tråden engasjerer. Det som var litt synd er at jeg ikke har vært på nett siden det ble skrevet og ikke har kunnet følge opp spørsmål og kommentarer underveis, men her kommer mange svar på en gang.
Nei, hun slo seg ikke. Jeg spurte om det straks og med en gang, fordi at selv om den delen av skapet som veltet ikke er så tung, kan det fort skje at ting går galt. Det ramlet ikke helt ned i gulvet, hun tok det i mot (sterk jente), men ministereoen oppå skapet ramlet i gulvet. Det var den jeg tenkte hun hadde fått i hodet eller noe slikt. Mange tanker fløy gjennom hodet mitt veldig raskt.
Nei du, overskriften var valgt fordi jeg tenkte "Nå har jeg lyst til å slå". Men jeg gjør ikke det verken i affekt eller planlagt. Dessuten tenkte jeg at overskriften ville provosere, engasjere, få tanker tenkt.
Men da hadde hun vel ikke ringt...
Det lurte jeg på også.
Lysten var jo der, men det var bare ting.
Belønnet ble hun ikke, å stå opp kl halv syv er ganske kraftig straff for henne, dessuten mistet hun lommepenger i erstatning.
Er egentlig, innerst inne, litt stolt over at hun turde stå for sine handlinger.
Nettopp, alle barna har knust "verdifulle" ting i et uhell, men dette var overlagt. Uhell får ikke andre konsekvenser enn et foredrag om oppmerksomhet og "se seg for" og "følg med rundt deg" osv.
Den skulle jeg ha tenkt på selv. |
![]() |
![]() |
|
|