Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-07, 22:47   #61
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I går slo jeg ikke Mellomste - og det er jeg stolt av

Artig tråd. Fatter ikke at det er mulig å tenke at overskriften er seriøs .
Jeg sitter egentlig mest og lurer på hva 13-åringen egentlig tenkte da hun gjorde dette? Hva skulle hun egentlig forsøke? Vel, det høres ikke ut som om vi noengang får et svar på det spørsmålet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 22:50   #62
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hva hun tenkte? Aner ikke egentlig, men hun sa noe slikt som "Jeg skulle bare ha en sukkerbit og da måtte jeg åpne døra og så måtte jeg bare henge meg litt bakover og så velta det".

Jeg ble ikke noe klokere av det svaret

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 22:53   #63
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Kanskje hun plutselig fikk det for seg at hun var en dansestjerne som skulle holde et lite one-man-show....jeg snublet selv i peishylla som 14-åring etter å ha gjort en svært grasiøs bevegelse syns jeg selv...

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 23:10   #64
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Hva hun tenkte? Aner ikke egentlig, men hun sa noe slikt som "Jeg skulle bare ha en sukkerbit og da måtte jeg åpne døra og så måtte jeg bare henge meg litt bakover og så velta det".

Jeg ble ikke noe klokere av det svaret

Jeg har en sønn som faller i filosofiske tanker når og hvor som helst - og ser klart for meg at dette kunne skjedd hjemme hos oss... Måtte nylig minne ham på at å bli hengende i kjøkkenskap-dørene fordi han kom i tanker om noe, ikke er noe jeg setter særlig pris på.

Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 23:50   #65
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:slår fast at jeg har dårligere/bedre humor enn andre, og tar ting litt for bokstavelig:

(Også er jeg veldig nysgjerrig på om den prikken din Siw; var den sarkastisk? )

Gammel 08-09-07, 00:56   #66
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

:slår fast at jeg har dårligere/bedre humor enn andre, og tar ting litt for bokstavelig:

(Også er jeg veldig nysgjerrig på om den prikken din Siw; var den sarkastisk? )

Sorry, glemte tydeligvis å skrive og da ble prikken tom. Var bare glad for at du lurte på om det gikk bra med Mellomste.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 02:27   #67
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Jøss.....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.