Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Menn synes kona sløser (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-07, 12:18   #11
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn synes kona sløser (VG)

Vi er egentlig ganske gnitne begge to, men det er vel helst jeg som kan finne på å ta av en sjelden gang. Jeg hadde gjerne sett at hun tok seg/oss råd til å kjøpe noen dyre plagg en gang i blant uten å få dårlig samvittighet, men det virker som den indre gnieren slår inn, selv om unnskyldningen er "jeg finner ikke noe jeg liker".

Ellers så lurer jeg litt på om noe av grunnlaget for resultatet i undersøkelsen kan være at det nok fortsatt er flest kvinner som står for innkjøp av hjemmets forbruksvarer? Jeg tror mange menn, særlig de i generasjonen over oss, ikke helt tenker over det når de syns "kona bruker så mye penger".

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:16.