Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva bruker du FP til?
Hovedsakelig for å diskutere, men det hender jo at jeg lurer på noe babygreier 12 7,45%
For å diskutere alt mellom himmel og jord 53 32,92%
Å diskutere. Er lei babysnakk og på FP er det mange bra diskusjoner som ikke handler om barn 10 6,21%
Jeg er her for å diskutere barn og utstyr, det er jo et foreldreforum 2 1,24%
Jeg er avhengig av nettfora, og vet ikke helt hva min misjon er 8 4,97%
Jeg diltet bare etter da FP ble startet for litt over ett år siden 4 2,48%
Holde kontakt med venner, joine inn i de artige diskusjonene og få svar på barnerelaterte ting 20 12,42%
Jeg er her hovedsakelig for å lese, plukker opp mange bra tips om barn og annet på den måten 33 20,50%
Nei si det, hva gjør jeg her tro, prøver å få tiden til å gå 5 3,11%
Jeg har et krøsjh på DM 5 3,11%
Annet, spesifiser i tråd 5 3,11%
Vil se resultatet, kan brukes av alle utenom Tinetoff, hun må klikke på "se resultatene" 4 2,48%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 10:13   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva gjør du på FP?

Det er mange forskjellige måter å bruke et diskusjonsforum på. Noen foretrekker å lese, noen liker å snakke om bæsj og andre igjen foretrekker å diskutere saker som ikke omhandler barn, og på den måten bruke FP som et "fristed".

So kåmm ån! Poll kommer.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.