Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva bruker du FP til?
Hovedsakelig for å diskutere, men det hender jo at jeg lurer på noe babygreier 12 7,45%
For å diskutere alt mellom himmel og jord 53 32,92%
Å diskutere. Er lei babysnakk og på FP er det mange bra diskusjoner som ikke handler om barn 10 6,21%
Jeg er her for å diskutere barn og utstyr, det er jo et foreldreforum 2 1,24%
Jeg er avhengig av nettfora, og vet ikke helt hva min misjon er 8 4,97%
Jeg diltet bare etter da FP ble startet for litt over ett år siden 4 2,48%
Holde kontakt med venner, joine inn i de artige diskusjonene og få svar på barnerelaterte ting 20 12,42%
Jeg er her hovedsakelig for å lese, plukker opp mange bra tips om barn og annet på den måten 33 20,50%
Nei si det, hva gjør jeg her tro, prøver å få tiden til å gå 5 3,11%
Jeg har et krøsjh på DM 5 3,11%
Annet, spesifiser i tråd 5 3,11%
Vil se resultatet, kan brukes av alle utenom Tinetoff, hun må klikke på "se resultatene" 4 2,48%
Deltakere: 161. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-09-07, 12:00   #21
Solblomst
Passiv

Standard

Sv: Hva gjør du på FP?

Jeg er avhengig av nettfora, og vet ikke helt hva min misjon er. Jeg bruker FP også som ett tidsfordriv mellom alle tingene jeg skulle ha gjort.

Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 12:03   #22
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

"Diskutere" alt mellom himmel og jord. (-og lære om alt mulig selvfølgelig)

Gammel 21-09-07, 13:33   #23
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skvetter litt hver gang jeg ser overskriften på denne tråden på "uleste innlegg".

*snur meg tilbake til skolebøkene igjen*

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:56   #24
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg skvetter litt hver gang jeg ser overskriften på denne tråden på "uleste innlegg".

*snur meg tilbake til skolebøkene igjen*

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 13:59   #25
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle gjerne hatt en "Utsette uskyldige for konstant flåsing" som et valg, men endte opp med å krysse av for eneren.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:23   #26
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Skulle gjerne hatt en "Utsette uskyldige for konstant flåsing" som et valg, men endte opp med å krysse av for eneren.

Det er nå litt forskjellig hvor uskyldige ofrene dine er.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:31   #27
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder kontakt med venner, diskuterer gjerne og stiller av og til spørsmål som handler om ungene mine.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 14:57   #28
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Unnskyld, men - kan vi sitere deg på det, tro? :tørke_lattertårer:

Jo, men det er jo sant.....setter man inn et spørsmål om bæsjing der, så får man fort svar! Ville tatt lenger tid her inne......

Gammel 21-09-07, 14:58   #29
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Jo, men det er jo sant.....setter man inn et spørsmål om bæsjing der, så får man fort svar! Ville tatt lenger tid her inne......

Javisst, jeg skjønner jo det, det ble bare så festlig når man så på bare den setningen.

Gammel 21-09-07, 14:59   #30
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Allikevel skal man ikke se bort i fra at man får mer relevante bæsjesvar på FP.

:selvgod:

Gammel 21-09-07, 15:07   #31
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Allikevel skal man ikke se bort i fra at man får mer relevante bæsjesvar på FP.

:selvgod:

Og her er vel terskelen høyere for å legge ut om egne bæsjeproblemer også? "Jeg har noen byller på rompa, her er bildet". "Det er ikke byller, det er edderkoppegg". "Det er byller, edderkoppeggbyller er bare en urban legend". "På norsk heter det vandrehistorier. Jaja mennsann." "Øyh! Pass deg før pandaen kommer og setter seg på deg!" osv.

Gammel 21-09-07, 15:15   #32
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Jeg er jo relativt fersk her på FP, men er allerede hektet av alle de gode diskusjonene, informasjonen av alle bedre-viterene og de til tider spydige kommentarene. Derfor stemte jeg "diskutere alt mellom himmel og jord".

Pluss at jeg lærer meg å være bevisst på å skrive norsk riktig til alle tider. Selv så komma-happy som jeg. Og det er ikke lett etter å ikke ha skrevet så mye norsk de siste 13 årene. God trening for meg!

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 15:22   #33
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Pandaen er vel en type "FP-legend"?

Gammel 21-09-07, 15:33   #34
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Standard

Pandaen er vel en type "FP-legend"?

Jasså, du tror ikke på pandaen? Det kan koste deg dyrt!

Har fått med meg at dere hadde FP-stortreff i sommer. Det var vel noen stilte som panda der, eller?

Gammel 21-09-07, 15:37   #35
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Og her er vel terskelen høyere for å legge ut om egne bæsjeproblemer også? "Jeg har noen byller på rompa, her er bildet". "Det er ikke byller, det er edderkoppegg". "Det er byller, edderkoppeggbyller er bare en urban legend". "På norsk heter det vandrehistorier. Jaja mennsann." "Øyh! Pass deg før pandaen kommer og setter seg på deg!" osv.

Gammel 21-09-07, 16:07   #36
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker FP til oppslagsverk, diskusjoner, slarve...
Er mitt fristed hvor jeg kan ta opp ting, spørre om ting, ja i det hele tatt.

Og til å få en god latter.

OG "Mamma Rosa" Avataren din forvirrer meg... Frem med puppen.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 16:31   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

:ler hysterisk av torsken:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 16:42   #38
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fulgte de liflige (virtuelle) duftene fra Madam Mims deilige oppskrifter fra NM og inn hit. Jeg hadde akkurat oppdaget MM og de gode matskribentene der da det plutselig smalt, og det var utestegninger, støtteerklæringer og haloi.

Hedigvis sporet jeg opp yndligsskribentene via omveier, og etter et par måneder med "sniking" ble jeg litt varmere i trøyen og begynte å poste innlegg selv også.

I tillegg til mat liker jeg å diskutere "alt mellom himmel og jord". Foraet er jo befolket av særdeles velinformerte damer med god smak innen alt fra litteratur til hvilke støvletter som gjelder i år. Nå er jeg nok litt avhengig av FP. Men det er vel ikke den verste lasten man kan ha.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:22   #39
Frantzen
Passiv

Standard

Diskutere alt mellom himmel og jord

Svar med sitat
Gammel 21-09-07, 19:32   #40
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Tja, hva gjør jeg egentlig på FP?

Jeg er her definitivt ikke for å få tiden til å gå. Tiden går alt for fort når man er på FP.
Og jeg er ikke særlig flink til å diskutere.

Men jeg synes det er morsomt å stå på sidelinjen og observere, og slenge inn en kommentar i ny og ne.
Og så er det hit man søker når man støter på små og store problemer i tilværelsen.
Jeg føler meg ikke som noen sentral skikkelse her, akkurat. Men jeg liker meg veldig godt. FP fenget meg fra første stund.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.