Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man skal bygge en stor bygning ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 10:01   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Sint!

Når man skal bygge en stor bygning ...

Ja, nå er det rett før det klikker for meg her!

Vi har et stort industriområde i nærheten. Problemet når de skal bygge nye bygninger, er at hele området er bygget på en myr slik at de må sette ned "stolper" (vet ikke hva de kaller det) under bygningene. For å gjøre dette må de bruke et MONSTER av en krane, sikkert 10 meter høy. Den dytter ned stolpene i bakken.
Sikkert en smart maskin det, men HERREGUD som det bråker!! Ikke nok med det, de holder faen meg på fra kl 7 om morgenen og helt til 19 på kvelden! HELE tiden, nesten uten stopp! Det er en sånn "gedong-gedong-gedong"-lyd hele dagen slik at man til slutt får lyst å hoppe utfor terrassen her og rett i døden for å slippe å høre mer på lyden. Jeg har musikk på hele dagen for å slippe, men jeg får hodepine av det og siden jeg elsker fred og ro, dessuten kommer gedong-lyden gjennom musikken også. Det er som om man må sitte og høre på bassen til den samme sangen i 10 timer daglig!

Det jeg lurer på, før jeg blir innlagt på psykiatrisk, er om noen av dere smarte folk vet hvor lang tid dette normalt tar? Nå vet dere jo ikke (og ikke jeg heller) hvor stor bygning de skal bygge, men jeg tar bare en sjans og spør her, for om jeg får en sånn ca. estimert tid å forholde meg til så KAN det hende jeg overlever uten å bli ødelagt på sinnet her ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.