|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...Men det er vel ikke sunt å være inne, hjemme, hver dag? Er jo fritt fram for å lure seg ut en tur for å få hvile ørene og kanskje få noe annet postivt ut av det samtidig. Så som sosialisering og trim.
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...
Jepp, derfor er jeg ikke hjemme hele dagen heller, Jeg trener annenhver dag og er mye ute, men de holder faktisk på i 10 timer daglig, så de fleste hadde vel blitt sinnssyke av det, vil jeg tro.
![]() |
#3 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...Påler.. hehe jeg vet hvor du mener å er utrolig glad for at jeg ikke bor der
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...Spunting, er det ikke det det heter? Det bråker noe helt enormt, men man prøver vanligvis å gjøre det ferdig så fort som mulig. Jeg vil tro at grunnen til at de holder på i ett fra 7 til 19 er en tanke om at det er bedre med mye støy i en kortere periode, enn mye støy fordelt over noen timer hver dag i en lang periode? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når man skal bygge en stor bygning ...
Ja, der har du det! Spunting er det. Der har du den monstermaskinen også ja. Okei, da skjønner jeg mer hvorfor de holder på så lenge om gangen. Jeg er enig i at det er bedre å nesten daue av støy i flere timer daglig over kort tid enn at de holder på i ukes- eller månedsvis ja. Jeg får bare holde ut, det er jo det alle andre må gjøre også. Mange som jobber nede i distriktet her og de må jo holde ut hele arbeidsdagene.
![]() |
|
|