Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvis du plutselig ble rik ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-07, 23:21   #9
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvis du plutselig ble rik ...

Jeg hadde kjøpt meg en feriebolig i Italia, og hadde sikkert brukt lang tid på å finne det riktige drømmestedet
Så hadde jeg satt bilen på verksted og vurdert om vi skulle ha skaffet oss en større (vi er 6 stk med full pakke, men har klart oss overraskende godt med en 5-seter så langt)
Hadde jeg vært skikkelig grei, hadde det i tillegg blitt hest på eldstedøtrene til mannen.
Jepp - sånn hadde det blitt

Jeg hadde nok følt at jeg måtte fortsette i en eller anne jobb. Som Pippi sier - det blir jo ikke ferie hvis man ikke går på skolen (eller har jobb). Men jeg hadde sikkert redusert arbeidstid til 50% el.l.
Vennene hadde vært hjertelig velkomne på ferie til Italia. Jeg kan aldri få nok av gode venners selskap.

PS Mannen min synes jeg skulle skrevet*Jeg hadde ihvertfall skaffet meg nye venner* etterfulgt av et eller annet smileansikt som hopper opp og ned

Sist redigert av maggypop : 29-11-07 kl 23:28.
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.