|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Betalt ned gjeld, pusset opp kjøkken og bad uten å løfte en finger selv. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Hus, bil og flere barn. Betale gjelden og evt nytt hus til mine foreldre. Gjøre mannens foreldre gjeldsfrie. Hjelpe mine søsken med å etablere seg på boligmarkedet. Mannens søsken er godt voksne, men de hadde vel ikke sagt nei takk til redusering av gjeld
|
|
|
#43 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg ville ihvertfall kjøpt en enebolig/tomannsbolig/ |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg ville nok forandret ganske mye. Først og fremst ville jeg ha kjøpt noe større enn det vi har nå.
|
|
|
#45 |
|
Juba Juba
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...
Åh, her var det mye moro, jeg vil også være med!
|
|
|
#46 |
|
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Bygd meg nytt hus og flyttet nærmere familien. Fortsatt og jobbe, men 60% hadde holdt. Familien hadde vel fått noe ja, men jeg ville ikke fungert som en reservebank
|
|
|
#47 |
|
kamerat
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...
My thoughts exactly!
|
|
|
#48 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg hadde betalt gjelda til søstra mi, kjøpt leilighet til mamma og pappa så de kunne bo nærmere oss og jeg hadde kjøpt et feriehus i Spania og et på Jeløya.
|
|
|
|
#50 |
|
litt gøy på håret
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Pusset opp huset fullstendig, kjøpt ny bil, betalt ned gjeld både her og til mamma. Gått ned til 50%jobb, og kost meg masse med ungene. Og vi skulle dratt på ferie en gang i året!
|
|
|
#51 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Først ville jeg betalt ned eventuell gjeld og så ville jeg ha sagt opp jobben min. Jeg ville blitt evig student. Det morsomste er jo å lære nye ting og hvis jeg ikke en gang måtte tenke på pengene eller at fagene faktisk måtte brukes til noe, var det jo bare å kose seg.
|
|
|
#54 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Gjort ferdig hele huset, gravd dyp kjeller og bygd på loft. Skulle hatt glasstak på halve loftet. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik .....hva hadde du gjort da? |
|
|
|
#56 |
|
Passiv
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Hvis jeg ble skikkelig rik.... |
|
|
|
#57 |
|
Borte
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Jeg aner ikke hva jeg ville gjort. Sikkert bekymret meg for fremtiden og hatt dårlig samvittighet for ikke å bruke pengene til noe fornuftig. :nevrotisk:
|
|
|
#58 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Betalt ned gjeld til nærmeste familie, startet utdanningen jeg gjerne skulle hatt, og til slutt gitt penger til PlanNorge og Kirkens Bymisjon. Helt ærlig så trenger jeg ikke mer penger, vi har akkurat nok til det vi trenger. Folk er alt for materialistiske! |
|
|
|
|
|
#60 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvis du plutselig ble rik ...Forøvrig ville jeg oppgradert det huset vi bor i nå.
|
![]() |
|
|