Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Stakkars Britney

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-08, 17:05   #11
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Stakkars Britney

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg synes bare fryktelig synd på henne. Tror ikke hun har noe godt utgangspunkt til ett godt liv i det hele tatt. Å bli hauset opp i media og forfulgt på den måten fra så tidlig alder gjør noe med ens syn på verden, livet og seg selv. Ja, jeg tror man lett mister en virkelighetsfornemmelse og ser alt litt i vater samtidig som man blir avhengig av oppmerksomheten, adrenalinet og tempoet.

Det passer vel fryktelig dårlig å få barn i en sånn situasjon. Muligens hun febrilsk lette etter noe ekte og nært. En følelse av privatliv kanskje.. bildet man har av å få barn før de kommer er vel ganske så forvrengt fra hvordan det virkelig er. Ikke rart hun får ett sammenbrudd. Håper for henne og barna sin skyld at hun får stabla seg på bena og trekker seg litt ut av rampelyset for en stund

Helt enig.
Huff, nå kom jeg over mer nytt, og jaggu felte jeg ikke en liten tåre for henne og barna...

"- Hun satt der på gulvet med bena i kryss, og gråt ukontrollert. Hun gned seg rundt øynene, og hadde sminke over hele ansiktet. Håret var over alt, og hun var blek og fortvilet, fortsetter kilden. Nesen hennes rant, og hun siklet som en gærning, ristet på hodet og skalv. Hun så veldig fjern ut. Og guttene var livredde. Hun hadde en gutt i hver arm, og de gråt hysterisk. De var knallrøde i ansiktet, og øynene virket opphovnet etter gråtingen."
http://www.seher.no/cm/SeHer/Kjendisnytt/JetZ!/1.782888

Ja, det er sitat fra Kjendisnytt og man skal selvsagt ikke ta alt for den beste fisken men det virker troverdig at det var slik.

Sist redigert av Amelie : 06-01-08 kl 17:28.
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:48.