Sv: Stakkars Britney
Jeg får veldig vondt av henne og barna. Og jeg fryser på ryggen når jeg leser hva folk skriver om henne noen steder.
Og selv om jeg virkelig prøver å ikke synse for mye om ting jeg ikke har greie på, så kan jeg ikke dy meg for å tenke om det virkelig var nødvendig for eksen hennes og hans samarbeidspartnere å kjøre så knallhardt på og bruke media. Ja, jeg vet at man ikke kan vite osv. Men måten dette utvikler seg på gir meg ekle assosiasjoner til "Jeg skal gjøre livet ditt til et helvete"-ekser jeg har sett flere slite med. Bare at K-fed kan ta i bruk media også og diskreditere henne totalt som mor.
Bare en ekkel magefølelse fra min side. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor han ikke roet ned når han så at hun var i ferd med å knele under presset. Hvorfor han ikke ga advokaten sin beskjed om å slutte å styre så mye med pressen. Hvorfor man ikke i større grad prøvde å skjerme hele saken fra media. Hvorfor han ikke har gjort noe for å roe ned spekulasjoner. Om ikke for eks-konas skyld, så i alle fall for ungene sin skyld. Det er deres mor som svertes her.
Og mens alt tyder på at barnas mor virkelig er skjør og i ferd med å knele under presset, så går han ut og roter med hennes tidligere venninner på steder der han må vite at det vil bli fotografert og slått opp stort i pressen.
At Britney er ute og kjøre og trenger hjelp er åpenbart. Spørsmålet som nager meg er om hun ikke fikk litt vel god hjelp til å tilte av en eks som visste å bruke media for alt det var verdt. Vi snakker om damen som fikk massiv oppmerksomhet for å være dårlig mor fordi hun snublet en gang hun bar barnet sitt. Om noen ville knuse henne så ville anklager om hennes morsegenskaper være ypperlig. Pressen har jo allerede vist at de er med på dette.
Hva om det er nettopp dette som ble en selvoppfyllende profeti? Hva om dette er en reaksjon på det hun har vært utsatt for? Og så beleilig det er for eksen hennes at ingen nå snakker om hans narkomisbruk, festing og utroskap som visstnok var årsaken til at Britney fikk nok og kastet ham ut av den fine livsstilen han hadde blitt vant til? Så beleilig at han vil få masse bidrag dersom han får omsorgen for barna.
Jeg håper noen tar seg godt av barna til Kevin og Britney. Og så håper jeg hun skjønner at både hun og barna trenger avstand nå og at de neste månedene bør tilbringes et sted utenfor offentlighetens søkelys der hun kan få behandling og reise seg opp igjen.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
|